Ми додаємо стравам зміст!
  • Пн - Пт: 10:00 - 20:00
  • Суб: 10:00 - 18:00
  • Нд: вихідний
Ми додаємо стравам зміст!

Доставка товару

Ми працюємо з усіма містами України.
Завжди намагаємося зробити все можливе, щоб Ви отримали своє замовлення якомога швидше!
подарунки
Доставка по Києву
Доставка товарів "МASALE" по Києву здійснюється за допомогою Нової пошти, Justin, Укрпошти та сплачується клієнтом за тарифом компанії-перевізника.
Також діє кур'єрська доставка від Нової пошти з обов'язковою передоплатою в розмірі 100 грн.

Звертаємо вашу увагу
При доставці Новою поштою розрахунок проводиться по 100% передоплаті на картковий рахунок або післяплатою з обов'язковою передоплатою у розмірі подвійної вартості доставки товару (від 100 грн.)

При відправленні замовлень Укрпоштою і Justin здійснюється 100% попередня сплата за товар.

При замовленні на суму більше 1000 грн - доставка БЕЗКОШТОВНА!

Самовивіз
Основні товари магазину "МASALE", такі як кокосова олія, кокосовий цукор і молоко можна придбати за ГОТІВКОВІ у наших партнерів кав'ярні "Лапачіно" (2 хвилини від метро КПІ), місто Київ.

Якщо Ви придбали у нашому інтернет-магазині будь-які інші товари разом з тими, що є у наявності в кав'ярні, їх також можна забрати "Лапачіно" в зручний для Вас день (завезення сплачених замовлень здійснюється по середах, з 15:00 до 17:00, якщо оплата надійшла до 14:00)

Режим роботи кав'ярні "Лапачіно": пн.-пт. 8:00-20:00; сб.-нд. 10:00-19:0
Доставка по Україні
Доставка товарів "MASALE" у межах України здійснюється за допомогою Нової пошти, Justin, Укрпошти та сплачується клієнтом відповідно тарифам компанії-перевізника.
Відправлення замовлень Укрпоштою і Justin здійснюється за умови 100% передплати за товар

Оплата товара

Способи оплати:

  • Безготівковий розрахунок на банківську картку
  • Електронна платіжна система
  • Банківські перекази для юридичних та фізичних осіб
  • Готівка – у разі, коли способом доставки товару обрано актуальну точку самовивозу, вказану на сайті MASALE у розділі «Доставка товару»
  • Післяплата – розрахунок при отриманні товару при доставці замовлення службою «Нова пошта»(надсилаємо по передоплаті 100 грн на банківську карту; комісія перевізника складатиме 20 грн + 2% від загальної суми до оплати).

Повернення коштів проводиться виключно тим самим способом, яким було здійснено оплату за товар. Спосіб повернення грошових коштів буде визначений шляхом телефонних/поштових перемовин покупця з представником інтернет-магазину MASALE.

Повернення грошових коштів здійснюється за допомогою повернення вартості оплаченого товару банківським переказом, а також шляхом перерахування на банківську карту (карта повинна бути емітована на території України; валюта карти – гривня).

Перед вимогою про повернення грошового переказу за товар, покупець повинен особисто переконатися у правильності вказаних ним реквізитів його банківської карти. В іншому випадку інтернет-магазин MASALE не несе відповідальності за помилково вказані покупцем банківські реквізити для здійснення повернення грошового банківського переказу на карту покупця.

Терміни повернення коштів залежать відповідно від обраного покупцем способу оплати за товар.

При оформленні повернення коштів на банківську карту покупця може утримуватися сервісний збір або комісія платіжної банківської системи за повернення коштів, які утримуються з суми, що підлягає поверненню.

Обмін / Повернення товару неналежної якості

Згідно з Додатком №3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р №172 про Перелік товарів належної якості, товари інтернет-магазину MASALE не підлягають обміну (поверненню).

Якщо придбаний вами в інтернет-магазині MASALE товар виявився неналежної якості, у випадках, передбачених законом, ми готові повернути кошти за придбаний товар або замінити його на товар належної якості.
Товаром неналежної якості мається на увазі товар неналежної смаку, запаху, або терміну придатності.

Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті MASALE. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявлених в описі на сайті не є ознакою неналежної якості товару та / або неможливості використання його за призначенням. Відповідальність за цілісність і збереження замовлення покладається цілком на кур’єрську службу, послуги якої були обрані покупцем при замовленні товару. Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем в момент доставки товару. Після отримання замовлення претензії до його зовнішніх дефектів, кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.

Для вирішення питань з якості отриманого товару чи повернення коштів, рекомендуємо зв’язатися з нашими менеджерами за телефонами, вказаними на головній сторінці сайту MASALE:
+38 (073) 176 20 02;
+ 38 (096) 007 47 59;
+ 38 (099) 268 61 20

 

Залиште свої
контакти

і ми Вам зателефонуємо